НАШІ ПЕРЕВАГИ

Інформація щодо сервісного обслуговування

Ми виконуємо ремонт техніки Apple, Beats, Bang&Olufsen, Logitech

Місцезнаходження сервісного центру (показати на мапі)

Контакти авторизованого сервісного центру: 

e-mail: info@isupport.ua

вебсайтisupport.ua  

Сервісна підтримка клієнтів відбувається за адресою: 03061, м. Київ, вул. Газова, 30

та за номером телефону: 0800 300 911

 

Графік обслуговування клієнтів: 

Понеділок – П'ятниця з 9.00 до 19.00

Дзвінки, які надійшли в неробочий час, будуть оброблені наступного робочого дня

Якщо Вам незручно приїхати до нас за адресою: 03061, м. Київ, вул. Газова, 30, скористайтеся послугою "Пікап Сервіс" у найближчому до Вас відділенні "Нової пошти".

Пікап Сервіс - послуга, яка полягає в тому, що кожен клієнт може взяти свій неробочий гаджет, прийти на «Нову пошту» у будь-якому куточку України, сказати, що вам потрібна послуга «Пікап Сервіс», заповнити анкету та відправити пристрій в АЙСАППОРТ безкоштовно.

ЗРАЗОК ЗАЯВИ ДЛЯ ЗАПОВНЕННЯ

ІНСТРУКЦІЯ ПІКАП-СЕРВІСУ

   


ПОШИРЕНІ ПИТАННЯ

  • Де діє послуга «PickUp Сервіс»?
    Послуга діє по всій території України. Відправити пристрій до Сервісного центру можна з будь-якого відділення «Нова пошта».
     
  • Хто може скористатися послугою «PickUp Сервіс»?
    Скористатися послугою може будь-який власник офіційного пристрою Apple, Beats, Bang&Olufsen, Logitech  вагою до 5 кг. Якщо вага пристрою більша за 5кг, зверніться до сервісного центру для уточнення умов відправлення. 
     
  • Що потрібно зробити, щоб скористатися послугою «PickUp Сервіс»?
    Звернутися до будь-якого відділення «Нова пошта» та повідомити оператора відділення, що ви хочете скористатися послугою «ПікАп сервіс».
     
  • Яка вартість доставки за послугою «PickUp Сервіс»?
    Вартість доставки до Сервісного центру та в зворотному напрямку для Клієнта складає 0 грн, тобто безкоштовно.

  • Куди повернеться відремонтований гаджет?
    Ви самі можете вибрати, куди буде повернута мобільна техніка із Сервісного центру. Скажіть, де ви хочете отримати вашу техніку працівнику Сервісного центру під час уточнень деталей ремонту.
     
  • Як відбувається процес надання послуги «PickUp Сервіс»?
    Техніка доставляється в офіційний Сервісний центр. Після отримання майстер-приймальник зв'язується з вами за вказаними в анкеті контактними даними для уточнення характеру несправності. У разі гарантійного дефекту – буде проведено гарантійний ремонт, після чого техніка буде відправлена назад за узгодженою адресою. У разі негарантійного дефекту вам буде повідомлена вартість ремонту. Якщо вартість і порядок оплати вас влаштують, буде проведено негарантійний ремонт, після чого техніка буде відправлена назад за погодженою адресою. Якщо не влаштує, техніку відправлять вам в початковому стані. У разі, якщо несправність не підпадає під гарантійний випадок або несправність пристрою не виявлено Сервісним центром, зворотня доставка виконується за рахунок одержувача.
     
  • Як отримати послуги ремонту за гарантією?
    Для отримання гарантійного сервісу разом з технікою обов'язково повинен бути відправлений правильно оформлений (тобто з печаткою продавця і зазначеною датою продажу) гарантійний талон.

 

Важлива інформація про гарантійне обслуговування техніки Apple:

  • На пристрої, який здається на гарантійне обслуговування в авторизований сервісний центр, повинна бути вимкнута функція «Знайти iPhone».

Ввімкнена дана функція виключає можливість прийому даного пристрою на гарантійне обслуговування до авторизованого сервісного центру Apple.

  • Наявність оригіналу чека або його копії, гарантійний талон
  • На пристрої, який здається на гарантійне сервісне обслуговування в авторизований сервісний центр, має бути повна відсутність різного роду захисних елементів (плівки, захисного скла тощо.)

Співробітники сервісного центру мають право зняти всі захисні плівки або скло, та не несуть відповідальності за збереження їх властивостей та цілісності.

Співробітники авторизованого сервісного центру не несуть відповідальності за збереження, переданої їм інформації на пристроях та інших носіях. 

Корисні посилання

Умови розширеної гарантії від Apple

Гарантійні умови «Apple».

Як підготувати пристрій перед тим як віддати до сервісу?

Як вимкнути функцію «Знайти iPhone»?  

Зробити резервну копію на iPhone, на iPad, на iPod touch.

Як зробити / як відновити резервну копію на пристроях iMac, iMac Pro, MacBook, MacBook Air, MacBook Pro Retina, Mac Pro?

Як зробити резервну копію на Apple Watch? 

Відновлення даних з резервної копії iCloud або налаштування пристроїв iOS за допомогою неї. 

Блокування та відстеження місцезнаходження пристрою за допомогою режиму «Знайти iPhone».

Відомості про стійкість iPhone 7 та більш пізніших моделей до бризок, води та пилу. 

Діапазон робочих температур для iPhone, iPad и iPod touch. 

Як чистити навушники від iPhone: AirPods и EarPods?  

Як доглядати за своїми навушниками Beats? 

Дізнайтесь, як слідкувати за своїми колонками Beats.