НАШІ ПЕРЕВАГИ

Корисні посилання

 

Ми виконуємо ремонт iPhone, iPad, iPod, iMac, iMac Pro, MacBook, MacBook Air, MacBook Pro Retina, Mac Mini, Mac Pro, Apple TV, Apple Watch, Air Pods

Місцезнаходження сервісного центру (показати на мапі)

Контакти авторизованого сервісного центру Apple: 

e-mail: info@asbis-service.com.ua

Сервісна підтримка клієнтів відбувається за адресою: 03061, м. Київ, вул. Газова, 30

та за номером телефону: +380 (44) 455 30 66 / +380 (97) 455 30 66

 

Графік обслуговування клієнтів: 

Понеділок – П'ятниця з 9.00 до 18.00

 

Дзвінки, які надійшли в неробочий час, будуть оброблені наступного робочого дня

 

Якщо у Вас виникли незручності приїхати до нас за адресою: 03061, м. Київ, вул. Газова, 30, то Ви можете скористатися послугами кур'єрської доставки.

Всі деталі уточнюйте у адміністратора сервісного центру. 

 

Якщо Ви проживаєте поза межами м. Київ, Ви можете нам відправити техніку Новою Поштою за адресою:  

03061, Україна, м. Київ, вул. Газова 30

Отримувач: ТОВ "АСБІС СЕРВІС" 

Контактна особа: Лисак Валерій

Тел.: +380 (44) 455 30 66 / +380 (97) 455 30 66

Примітка: Будь ласка, вкладіть в коробку з пристроєм  записку, яка містить наступні дані:

  1. Детальний опис дефекту, 
  2. Ваше ПІБ, 
  3. Номер Вашого контактного телефону,
  4. Ваша електронна адреса для зворотнього зв’язку (e-mail)
  5. Адреса зворотньої відправки Вашого пристрою

Відправлення здійснюється за ваш рахунок в обидва кінці!

Важлива інформація про гарантійне обслуговування техніки Apple:

  • На пристрої, який здається на гарантійне обслуговування в авторизований сервісний центр, повинна бути вимкнута функція «Знайти iPhone».

Ввімкнена дана функція виключає можливість прийому даного пристрою на гарантійне обслуговування до авторизованого сервісного центру Apple.

  • Наявність оригіналу чека або його копії, гарантійний талон
  • На пристрої, який здається на гарантійне сервісне обслуговування в авторизований сервісний центр, має бути повна відсутність різного роду захисних елементів (плівки, захисного скла тощо.)

Співробітники сервісного центру мають право зняти всі захисні плівки або скло, та не несуть відповідальності за збереження їх властивостей та цілісності.

Співробітники авторизованого сервісного центру не несуть відповідальності за збереження, переданої їм інформації на пристроях та інших носіях. 

 

Корисні посилання

Гарантійні умови «Apple».

Як підготувати пристрій перед тим як віддати до сервісу?

Як вимкнути функцію «Знайти iPhone»?  

Зробити резервну копію на iPhone, на iPad, на iPod touch.

Як зробити / як відновити резервну копію на пристроях iMac, iMac Pro, MacBook, MacBook Air, MacBook Pro Retina, Mac Pro?

Як зробити резервну копію на Apple Watch? 

Відновлення даних з резервної копії iCloud або налаштування пристроїв iOS за допомогою неї. 

Блокування та відстеження місцезнаходження пристрою за допомогою режиму «Знайти iPhone».

Відомості про стійкість iPhone 7 та більш пізніших моделей до бризок, води та пилу. 

Діапазон робочих температур для iPhone, iPad и iPod touch. 

Як чистити навушники від iPhone: AirPods и EarPods?  

Як доглядати за своїми навушниками Beats? 

Дізнайтесь, як слідкувати за своїми колонками Beats.