SONICWALL 30 років: новатор з кібербезпеки святкує три десятиліття новацій

Август 23, 2021

SONICWALL

SONICWALL 30 років: новатор з кібербезпеки святкує три десятиліття новацій

Ветеран кібербезпеки про бачення людей, технології, клієнтів та партнерів, які формували компанію протягом трьох десятиліть

SonicWall оголосила про своє 30-річчя в статусі лідера індустрії кібербезпеки. Протягом серпня компанія розповідала про свою спадщину, інноваційні продукти, канали DNA та багатьох новаторів у галузі кібербезпеки, які допомогли підтримати та перетворити її на ту SonicWall, якою вона є сьогодні.

«Інновації та адаптованість є ключовими компонентами успішної еволюції стратегії кібербезпеки через ландшафтні загрози, що дуже швидко змінюються», – сказав президент і генеральний директор SonicWall Білл Коннер (Bill Conner). «За три десятиліття компанія SonicWall довела, що її місія-забезпечити довгостроковий успіх своїх клієнтів, партнерів та співробітників. Хоча останні п’ять років були важливими розділами цієї подорожі, у нас є ще багато цілей для досягнення, етапи, які слід відзначити, та історія, яку потрібно зробити. Ось чому компанія та її співробітники були опорою у галузі більше 30 років».

Вихід продуктів SonicWall рухається в ногу зі швидкістю розвитку технологій. Всього через чотири роки після свого заснування компанія поставила свій перший інтернет-пристрій. До 2002 року компанія SonicWall відвантажила 250 000 одиниць, а сьогодні поставила понад 3,8 мільйона приладів по всьому світу.

«Дуже цікаво зупинитися та оглянути численні та успішні покоління продуктів, створення нових бізнес-моделей та розвиток технологій, які вплинули на цю компанію та індустрію», – сказав генеральний директор компанії SonicWall Джон Гмуендер (John Gmuender). "Хоча наше минуле вражає, я з нетерпінням чекаю на майбутнє".

Дізнатися більше>>

Відмова від відповідальності: Інформація, що міститься в кожному прес-релізі та матеріалах, розміщених на сайті, була дійсною в момент публікації. Незважаючи на те, що прес-релізи та інші матеріали залишаються на веб-сайті компанії, компанія не бере на себе зобов'язань оновлювати інформацію з урахуванням наступних подій. Отже, читачам прес-релізів та інших матеріалів, не слід покладатися на точність і актуальність опублікованої інформації після моменту публікації.