Світовий ринок SSD-накопичувачів виріс на понад третину

Апрель 30, 2020

Kingston, SSD

Світовий ринок SSD-накопичувачів виріс на понад третину

Опубліковано дані досліджень Forward Insights та TrendFocus. Kingston лідирує в каналі та входить до трійки лідерів ринку SSD у цілому

Американська компанія Kingston Digital, Inc. очолила рейтинг постачальників твердотілих накопичувачів у каналі за підсумками 2019 року.

Згідно з дослідженням аналітичної компанії Forward Insights, загальний обсяг світових поставок SSD у канал 2019 року виріс на 36% і склав 120 мільйонів накопичувачів. Водночас на частку Kingston припало 18,3% пристроїв. Також до трійки лідерів увійшли Western Digital і Samsung (16.5% та 15.1% відповідно).

Як зазначив, коментуючи результати дослідження, президент і головний аналітик Forward Insights Грегорі Вонг: «Попит у каналі залишався дуже високим протягом усього 2019 року. Завдяки конкурентному портфоліо та розвиненій мережі дистрибуції Kingston вдалося продемонструвати зростання, що вдвічі перевищило середньоринкове, та увійти до лідерів поставок у канал».

Зі свого боку аналітики компанії Trendfocus провели дослідження всіх світових поставок SSD, також зафіксувавши понад 30% зростання ринку, що досягло 276 мільйонів накопичувачів. Як і в каналі, до трійки лідерів увійшли Kingston, Western Digital та Samsung.

Експерти підкреслюють, що, завдяки зростанню клієнтського, індустріального та OEM секторів, потреба ринку в SSD залишилася високою і протягом першого кварталу 2020 року.

За словами віце-президента Trendfocus Дона Дженета, сприятливе ціноутворення протягом більшої частини 2019 року допомогло попиту на SSD у клієнтському секторі, що дозволило OEM-виробникам збільшити пропозицію систем із твердотілими накопичувачами. «Протягом наступних місяців 2020 року відсоток ПК із встановленими SSD буде залишатися високим, також залишиться високим попит на SATA SSD у розгорнутих центрах обробки даних, так само як і продовжиться зростання потреби в PCIe для проектів класу Hyperscale», – заявив Дженет.

З ним згоден і менеджер напряму SSD Kingston Аріель Перес, який відзначив, що успіх компанії минулого року і продовження зростання частки Kingston у першому кварталі поточного року обумовлені насамперед інноваціями та пропозицією нових продуктів під сфокусовані потреби клієнтів.

Так, з 2019 року портфоліо Kingston поповнилося трьома новими клієнтськими SSD, п'ятьма моделями для центрів обробки даних (дві з них отримали статус VMware Ready™) і запуском першого рішення для U.2 NVMe PCIe.

«Ми продовжуємо зміцнювати наші позиції в клієнтському секторі сильною пропозицією SATA-рішень, а також особливими рішеннями NVMe, оптимізованими для ноутбуків і настільних ПК. На додаток до зростання в OEM- і партнерському виробництві, ми представили декілька нових індустріальних рішень із передбачуваною продуктивністю та більш точним позиціонуванням для різних застосунків і робочих середовищ», – підсумував Перес.


Довідка

Компанія АСБІС-Україна – один із найбільших на українському ринку дистриб'юторів IT-продуктів, компонентів і рішень; надійний, стабільний та прогресивний партнер, роботодавець із великим спектром можливостей і світовим досвідом. Входить до міжнародного холдингу з 29-річним досвідом в IT-дистрибуції, офісами у 28 країнах, 30000 активних клієнтів та з великою кількістю професійних нагород.

У портфелі компанії в Україні – понад 50 брендів і 7000 споживчих та професійних IT-продуктів відповідних світових виробників.

Більше інформації: www.asbis.ua  

Kingston Digital, Inc. (KDI) є підрозділом компанії Kingston Technology Company, Inc., найбільшого світового незалежного виробника пристроїв зберігання даних. Компанія була заснована 2008 року. Базується в місті Фаунтен-Веллі, штат Каліфорнія, США.

Для отримання додаткової інформації відвідайте сайт www.kingston.com

Відмова від відповідальності: Інформація, що міститься в кожному прес-релізі та матеріалах, розміщених на сайті, була дійсною в момент публікації. Незважаючи на те, що прес-релізи та інші матеріали залишаються на веб-сайті компанії, компанія не бере на себе зобов'язань оновлювати інформацію з урахуванням наступних подій. Отже, читачам прес-релізів та інших матеріалів, не слід покладатися на точність і актуальність опублікованої інформації після моменту публікації.