Чудові новини від REDMOND

Июнь 02, 2020

REDMOND

Чудові новини від REDMOND

Мультиварка REDMOND RMC-M29 за супер ціною 1 111 грн

  • 10 автоматичних програм
  • Функція МЛЬТИКУХАР
  • Стерилізація посуду
  • МАЙСТЕРШЕФ Лайт
  • Керамічне покриття чаші

Якщо у вас ще немає мультиварки, то саме час її придбати! 

Переходьте за посиланням та придбавайте продукт REDMOND за супер ціною! 


Довідка

Компанія АСБІС-Україна – один із найбільших на українському ринку дистриб'юторів IT-продуктів, компонентів і рішень; надійний, стабільний та прогресивний партнер, роботодавець із великим спектром можливостей і світовим досвідом.

Входить до міжнародного холдингу з 28-річним досвідом в IT-дистрибуції, офісами у 28 країнах, 30000 активних клієнтів та з великою кількістю професійних нагород.
У портфелі компанії в Україні – понад 50 брендів і 7000 споживчих та професійних IT-продуктів відповідних світових виробників.

Більше інформації: www.asbis.ua  


Міжнародна компанія REDMOND - це одна з провідних світових 
виробників малої побутової техніки. 
Продукція REDMOND представлена в 30 країнах світу. Побутова техніка REDMOND поєднує 
новітні технології, сучасний дизайн, якість, інноваційність та максимальну ефективність. 

Фокус бренда – розумні, smart прилади, якими можна керувати на відстані з телефону. На сьогоднішній день асортимент
налічує більше 50-ти смарт приладів.
Серед них  - перша в світі повномасштабна лінійка розумної техніки для кухні Sky Kitchen.
Головна ціль компанії – позбавити від рутини в щоденному побуті та звільнити час для того, що дійсно подобається.

Смачна та здорова їжа – це просто. 
Заощаджуйте час, електроенергію та гроші купуючи smart – техніку від REDMOND.   

Більше інформації: http://redmond.company    

 

Відмова від відповідальності: Інформація, що міститься в кожному прес-релізі та матеріалах, розміщених на сайті, була дійсною в момент публікації. Незважаючи на те, що прес-релізи та інші матеріали залишаються на веб-сайті компанії, компанія не бере на себе зобов'язань оновлювати інформацію з урахуванням наступних подій. Отже, читачам прес-релізів та інших матеріалів, не слід покладатися на точність і актуальність опублікованої інформації після моменту публікації.