Світові виробники комп’ютерів отримують проривні результати в MLPerf завдяки NVIDIA AI

Июль 21, 2021

NVIDIA

Світові виробники комп’ютерів отримують проривні результати в MLPerf завдяки NVIDIA AI

Широко доступні системи NVIDIA DGX та NVIDIA від Dell, Fujitsu, GIGABYTE, Inspur, Lenovo, Nettrix та Supermicro в найновіших тестах MLPerf.

Згідно останніх результатів MLPerf, що були опубліковані сьогодні, партнери NVIDIA постачають системи з прискореними GPU, які навчають їх штучному інтелекту швидше, ніж будь-які інші рішення.

Сім компаній випробували щонайменше дюжину комерційно доступних систем, більшість із яких мають сертифікацію NVIDIA, на випробування в галузевих тестах. Dell, Fujitsu, GIGABYTE, Inspur, Lenovo, Nettrix та Supermicro приєдналися до NVIDIA, щоб продемонструвати провідні в галузі результати навчання нейронних мереж з графічними процесорами NVIDIA A100 Tensor Core.

В порівнянні з минулорічними показниками, показники продуктивності зросли в 3,5 рази. Для масштабних робіт, які вимагають максимальної продуктивності, було задіяно рекордні 4096 графічних процесорів, що значно більше, ніж в будь-якому іншому рішенні. 

Це другий раунд тестів MLPerf для GPU A100. Прискорення відбулися завдяки вдосконаленням GPU, системи, мережі та програмне забезпечення AI.

Ознайомитись>>

Довідка 
Компанія АСБІС-Україна – один із найбільших на українському ринку дистриб'юторів IT-продуктів, компонентів і рішень; надійний, стабільний та прогресивний партнер, роботодавець із великим спектром можливостей і світовим досвідом. Входить до міжнародного холдингу з 30-річним досвідом в IT-дистрибуції, офісами у 28 країнах, 30000 активних клієнтів та з великою кількістю професійних нагород. У портфелі компанії в Україні – понад 50 брендів, а також 7000 споживчих та професійних IT-продуктів відповідних світових виробників.Більше інформації: http://www.asbis.ua

 

Відмова від відповідальності: Інформація, що міститься в кожному прес-релізі та матеріалах, розміщених на сайті, була дійсною в момент публікації. Незважаючи на те, що прес-релізи та інші матеріали залишаються на веб-сайті компанії, компанія не бере на себе зобов'язань оновлювати інформацію з урахуванням наступних подій. Отже, читачам прес-релізів та інших матеріалів, не слід покладатися на точність і актуальність опублікованої інформації після моменту публікації.