Програма лояльності для партнерів DELL EMC

Май 18, 2020

DELL Technologies

Програма лояльності для партнерів DELL EMC

Запрошуємо приєднатися до діючої програми лояльності DELL EMC для партнерів АСБІС-Україна

Дізнайтеся вже сьогодні про:

  • спеціальні цінові умови на серверне обладнання DELL EMC
  • терміни поставок та наявність товару DELL EMC на складі АСБІС-Україна
  • можливості для замовлення демо-обладнання
  • складські конфігурації з перших рук від спеціалістів із технологій цифрових трансформацій DELL EMC. 

За більш детальною інформацією про діючі умови програми лояльності DELL EMC від АСБІС-Україна звертайтесь, будь-ласка, за адресою dell@asbis.ua

 

Довідка

Компанія АСБІС-Україна – один із найбільших на українському ринку дистриб'юторів IT-продуктів, компонентів і рішень; надійний, стабільний та прогресивний партнер, роботодавець із великим спектром можливостей і світовим досвідом. Входить до міжнародного холдингу з 29-річним досвідом в IT-дистрибуції, офісами у 28 країнах, 30000 активних клієнтів та з великою кількістю професійних нагород.

У портфелі компанії в Україні – понад 50 брендів і 7000 споживчих та професійних IT-продуктів відповідних світових виробників.

Більше інформації: www.asbis.ua  

Dell – американська корпорація з головним офісом в місті Остін, штат Техас, заснована в 1984 року. Один із провідних світових лідерів в галузі розробки і виробництва комп'ютерних систем. Входила в список Fortune 1000 (26-е місце за підсумками 2005 року), акції торгувалися на біржі NASDAQ, з 2013 року – приватна компанія.

Dell виробляє сервери, системи зберігання даних, робочі станції, мережеве устаткування, персональні комп'ютери, ноутбуки і КПК, принтери, багатофункціональні пристрої, монітори, проектори, телевізори. Генеральним директором Dell є її засновник Майкл Делл.

Детальніше можна ознайомитися на сайті виробника: http://dell.ua 

Відмова від відповідальності: Інформація, що міститься в кожному прес-релізі та матеріалах, розміщених на сайті, була дійсною в момент публікації. Незважаючи на те, що прес-релізи та інші матеріали залишаються на веб-сайті компанії, компанія не бере на себе зобов'язань оновлювати інформацію з урахуванням наступних подій. Отже, читачам прес-релізів та інших матеріалів, не слід покладатися на точність і актуальність опублікованої інформації після моменту публікації.