Canyon на хвилі світових еко-трендів: молодіжний бренд презентує нове паковання без пластику

Декабрь 14, 2020

CANYON

Canyon на хвилі світових еко-трендів: молодіжний бренд презентує нове паковання без пластику

Інноваційний виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв Canyon презентує оновлене стильне паковання для своєї продукції. Головна зміна, що торкнулася фірмових коробок для цифрових пристроїв – практично повна відмова від пластику у складі. Починаючи з 2021 року майже вся лінійка товарів упаковуватиметься з дотриманням екологічних чистих технологій або із застосуванням перероблених матеріалів.

«Наразі весь світ переймається важливістю збереження довкілля для комфортного життя сучасної людини у гармонії з природою. Рухаючись назустріч екологічним ініціативам, бренд упроваджує нове екологічне паковання, яке виключає використання пластику. Ми прагнемо продемонструвати нашому споживачеві, що Canyon – соціально відповідальний виробник у боротьбі за чистіше майбутнє», – прокоментувала Наталія Гришина, директор із глобального маркетингу Canyon.

Для екологічного паковання Canyon також було розроблено новий актуальний дизайн. Він відповідає свіжому фірмовому стилю бренда. Привабливість для потенційного покупця була доведена онлайн-опитуванням цільової аудиторії – молоді віком від 15 до 25 років. Респонденти описали стиль Canyon як «яскравий, динамічний», що сприймається як «більш модний, трендовий». Новий дизайн яскраво вирізняє товар серед конкурентів на полиці.

Canyon пропонує споживачам стильні, високоякісні та доступні за ціною мобільні аксесуари, комп’ютерні та носимі пристрої, а також різноманітні ігрові рішення. Заснований у Нідерландах 2003 року, Canyon виріс до повномасштабного бренда електроніки і наразі має 16 офісів у різних куточках світу, а його продукція продається у понад 26 країнах.

Цьогоріч компанія представила оновлену айдентику бренда. Зміни були покликані привернути увагу покоління Z. Новий Canyon вирізняється креативним стилем, соковитою колірною гамою та дещо сміливим підходом до реклами.

Наразі настав час для чергового важливого кроку назустріч споживачеві – зміни паковання згідно з актуальною світовою концепцією eco-friendly. Новий час диктує нові технології, і Canyon прагне бути в авангарді позитивних суспільних змін.

Офіційним дистриб’ютором ТМ Canyon в Україні є компанія АСБІС-Україна: canyon@asbis.ua.  

Довідка

Компанія АСБІС-Україна – один із найбільших на українському ринку дистриб'юторів IT-продуктів, компонентів і рішень; надійний, стабільний та прогресивний партнер, роботодавець із великим спектром можливостей і світовим досвідом. Входить до міжнародного холдингу з 30-річним досвідом в IT-дистрибуції, офісами у 29 країнах, 30000 активних клієнтів та з великою кількістю професійних нагород.

У портфелі компанії в Україні – понад 50 брендів, а також 7000 споживчих та професійних IT-продуктів відповідних світових виробників.

Більше інформації: http://www.asbis.ua

Canyon – молодіжний бренд якісних та стильних носимих пристроїв, що стрімко розвивається. Серед основного асортименту – мобільні аксесуари та аксесуари для ПК, ігрова техніка, смарт-годинники та фітнес-браслети. Продукція Canyon покликана допомогти молодим людям самовиразитися і підкреслити їхню індивідуальність.

Компанія Canyon заснована 2003 року в Нідерландах і на сьогодні налічує близько 20 офісів у всьому світі. За понад 16-річну історію існування виробникові вдалося здобути понад 5000 клієнтів та партнерів, і налагодити реалізацію продукції в 28 країнах.

Більш детально про аксесуари й бренд можна дізнатися на сайті: https://canyon.ua

Відмова від відповідальності: Інформація, що міститься в кожному прес-релізі та матеріалах, розміщених на сайті, була дійсною в момент публікації. Незважаючи на те, що прес-релізи та інші матеріали залишаються на веб-сайті компанії, компанія не бере на себе зобов'язань оновлювати інформацію з урахуванням наступних подій. Отже, читачам прес-релізів та інших матеріалів, не слід покладатися на точність і актуальність опублікованої інформації після моменту публікації.