Canyon презентує оновлений бренд

Август 05, 2020

CANYON

Canyon презентує оновлений бренд

Ідентичність, що приваблює молоде покоління

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. Після ретельного аналізу сучасних тенденцій та поглибленого дослідження аудиторії, команда фахівців Canyon із дизайну та маркетингу відкрила цілковито нову сторінку в 17-річній історії бренда. Зміни, що покликані привернути увагу молоді, узагальнені чітким, простим та актуальним девізом: «Ти можеш»!

Створений для покращення настрою, новий Canyon вирізняється яскравою модною колірною гамою та дещо провокаційним творчим підходом до реклами. Зміни вже торкнулися Instagram-сторінки Canyon Accessories, ключового каналу зв’язку з основною аудиторією бренда.

«За останні декілька років Canyon Accessories значно поповнив асортимент та присутність в усьому світі. Нова ідентичність бренда вдало відображає наш характер та прицільніше звертається до молодої аудиторії», – коментує новий імідж Максим Набок, директор із розвитку бізнесу Canyon.

Цільова аудиторія Canyon – це люди, що прагнуть до всього нового та унікального, люблять дивуватися та радіти життю. Водночас вони тяжіють до свідомого вибору, розумного споживання та екоактивізму. Новий фірмовий стиль Canyon втілює цей настрій та світогляд: поєднує безтурботність молодості з незалежним способом мислення. Ключові меседжі, які доносить Canyon до споживача, це важливість завжди залишатися собою попри думку інших, уникати нав’язуваних стереотипів щодо зовнішності, піклуватися про довкілля та жити повним гармонічним життям.

«Завдяки комунікаційній платформі нашого бренда ми б хотіли мотивувати тих, хто належить до покоління Z. Ці люди – крутіші, ніж пристрої, якими вони користуються, адже саме вони роблять ці бренди кращими, а не навпаки. Прихильники Canyon – творчі, уважні, турботливі, ввічливі та веселі. Тож ми переконані, що саме вони можуть змінити цей світ на краще», – зазначила Наталія Гришина, директор із глобального маркетингу Canyon.

Canyon Accessories – стильні, високоякісні та доступні за ціною мобільні аксесуари, комп’ютерні та носимі пристрої, а також різноманітні ігрові рішення. Заснований у Нідерландах 2003 року, Canyon виріс до повномасштабного бренда електроніки і наразі має 16 офісів у різних куточках світу, а його продукція продається у понад 26 країнах.

Офіційним дистриб’ютором ТМ Canyon в Україні є компанія АСБІС-Україна: canyon@asbis.ua.


Довідка

Компанія АСБІС-Україна – один із найбільших на українському ринку дистриб'юторів IT-продуктів, компонентів і рішень; надійний, стабільний та прогресивний партнер, роботодавець із великим спектром можливостей і світовим досвідом. Входить до міжнародного холдингу з 29-річним досвідом в IT-дистрибуції, офісами у 29 країнах, 30000 активних клієнтів та з великою кількістю професійних нагород.

У портфелі компанії в Україні – понад 50 брендів, а також 7000 споживчих та професійних IT-продуктів відповідних світових виробників.

Більше інформації: http://www.asbis.ua

Canyon
– молодіжний бренд якісних та стильних носимих пристроїв, що стрімко розвивається. Серед основного асортименту – мобільні аксесуари та аксесуари для ПК, ігрова техніка, смарт-годинники та фітнес-браслети. Продукція Canyon покликана допомогти молодим людям самовиразитися і підкреслити їхню індивідуальність.

Компанія Canyon заснована 2003 року в Нідерландах і на сьогодні налічує близько 20 офісів у всьому світі. За понад 16-річну історію існування виробникові вдалося здобути понад 5000 клієнтів та партнерів, і налагодити реалізацію продукції в 28 країнах.

Більш детально про аксесуари й бренд можна дізнатися на сайті: https://canyon.ua

Відмова від відповідальності: Інформація, що міститься в кожному прес-релізі та матеріалах, розміщених на сайті, була дійсною в момент публікації. Незважаючи на те, що прес-релізи та інші матеріали залишаються на веб-сайті компанії, компанія не бере на себе зобов'язань оновлювати інформацію з урахуванням наступних подій. Отже, читачам прес-релізів та інших матеріалів, не слід покладатися на точність і актуальність опублікованої інформації після моменту публікації.