CANYON ЗВІТУЄ

Февраль 27, 2020

ASBIS, CANYON

CANYON ЗВІТУЄ

Запуск оновленого бренду на українському ринку відбувся успішно

У вересні 2019 року на полицях найбільших національних роздрібних мереж України з’явився нідерландський бренд Canyon. Вихід марки на вітчизняний ринок виявився успішним. Завдяки активній реалізації оновленої комунікаційної стратегії, свіжому позиціонуванню та маркетинговому підходу 360 було досягнуто високої ефективності продажів: на 20% перевиконано план щодо прибутку та перевищено окупність інвестицій (ROI) майже у 2,5 рази.

Комерційному успіху виробника стильних носимих пристроїв, аксесуарів для мобільної, комп’ютерної та ігрової техніки з 17-річною історією сприяла продумана маркетингова стратегія: залучення нової професійної команди, оптимізація асортименту, чіткий фокус на молодіжну цільову аудиторію і втілення яскравого та креативного рекламного концепту.

«Розумний маркетинг та креативні комунікації – на цьому базується успіх продажів Canyon. Для покоління Z, що є нашою цільовою аудиторією, цифрові пристрої – органічна складова щоденних буднів та життєвих інтересів, тому вони мають бути водночас недорогими, функціональними та стильними. Для В-бренда, що не має великих інвестицій, ми обрали найоптимальнішу стратегію комунікації: розпочали з найбільш доступного кроку – зміни інстаграм-концепту. Це передбачало генерацію нового яскравого контенту і створення епатажної іміджевої фотосесії, яка стала свого роду маніфестом омолодження бренда. Здійснення сміливих нестандартних кроків не лише посприяло прориву на український ринок, де був протестований новий підхід до комунікації бренда, а й заклало основи для глобального ребрендинга компанії», – прокоментувала перші досягнення Наталія Гришина, маркетинг-директор Canyon Global.

Виведення Canyon на український ринок займався провідний національний дистриб'ютор IT-продуктів і рішень АСБІС-Україна, який 2019 року став офіційним представником бренда. «Ми розпочали співпрацювати з Canyon, виявивши, що в портфелі нашої компанії не вистачає якісної та недорогої продукції для молодіжної аудиторії, для якої є важливим баланс ціни, якості та дизайну. Це б цілковито задовольняло їх потреби, але не обтяжувало бюджет. Результатами запуску ми задоволені, і торгову марку Canyon активно розвиватимемо й надалі, адже наша стратегічна мета – зробити сучасні технології доступними для широкого кола українських споживачів», зазначила Тетяна Яценко, директор із маркетингу компанії АСБІС-Україна.

Оновлений Canyon – це яскравий та стильний молодіжний бренд для активного способу життя в сучасному динамічному світі. В ядрі його асортименту – смарт-годинники й фітнес-браслети, мобільні та комп’ютерні аксесуари, ігрові пристрої. Всі продукти Canyon повністю відповідають вимогам директив та стандартам Європейського Союзу (RoHS, CE), а також отримали знак «Укрстандартсертифікації».

Консультації щодо товару можна отримати, звернувшись на електрону адресу компанії АСБІС-Україна: canyon@asbis.ua.


Довідка

Компанія АСБІС-Україна – один із найбільших на українському ринку дистриб'юторів IT-продуктів, компонентів і рішень; надійний, стабільний та прогресивний партнер, роботодавець із великим спектром можливостей і світовим досвідом. Входить до міжнародного холдингу з 29-річним досвідом в IT-дистрибуції, офісами у 29 країнах, 30000 активних клієнтів та з великою кількістю професійних нагород.

У портфелі компанії в Україні – понад 50 брендів, а також 7000 споживчих та професійних IT-продуктів відповідних світових виробників.

Більше інформації: http://www.asbis.ua  

Canyon – молодіжний бренд якісних та стильних носимих пристроїв, що стрімко розвивається. Серед основного асортименту – мобільні аксесуари та аксесуари для ПК, ігрова техніка, смарт-годинники та фітнес-браслети. Продукція Canyon покликана допомогти молодим людям самовиразитися і підкреслити їхню індивідуальність.

Компанія Canyon заснована 2003 року в Нідерландах і на сьогодні налічує близько 20 офісів у всьому світі. За понад 16-річну історію існування виробникові вдалося здобути понад 5000 клієнтів та партнерів, і налагодити реалізацію продукції в 28 країнах.

Більш детально про аксесуари й бренд можна дізнатися на сайті: https://canyon.ua

 

Відмова від відповідальності: Інформація, що міститься в кожному прес-релізі та матеріалах, розміщених на сайті, була дійсною в момент публікації. Незважаючи на те, що прес-релізи та інші матеріали залишаються на веб-сайті компанії, компанія не бере на себе зобов'язань оновлювати інформацію з урахуванням наступних подій. Отже, читачам прес-релізів та інших матеріалів, не слід покладатися на точність і актуальність опублікованої інформації після моменту публікації.