Дружні смарт-технології від ТМ Тhomson

Март 31, 2020

ASBIS, THOMSON

Дружні смарт-технології від ТМ Тhomson

Бренд із віковою історією поповнив портфель АСБІС-УКРАЇНА

Дистриб’юторська компанія АСБІС-Україна розпочала співпрацю з брендом Thomson – виробником, що успішно реалізує споживчу техніку та електроніку вже понад 120 років поспіль. Місія бренда – пропонувати надійні продукти для широкого кола споживачів, поєднуючи у своїх розробках емоції та інновації. Слоган бренда – «Дружні технології», що означає бути завжди на боці споживача, виправдовуючи довіру поколінь родин у всьому світі.

Компанія АСБІС-Україна поповнила свій асортиментний ряд двома серіями смарт-телевізорів знаного світового виробника – представниками модельних лінійок Е56 та UE64.

Телевізори Thomson серії UE64 мають 10-бітний екран із технологією HDR та роздільною здатністю Ultra HD 4K. Індекс продуктивності зображення досягає неймовірних 1200 PPI. Пристрій також пропонує глядачеві насолодитися найбільш інноваційною технологією Android TV 9.0 із Google Assistant. Дана лінійка представлена телевізорами з 4 розмірами екранів: 43, 50, 55, 65 дюймів.

Телевізори Thomson серії E56 поєднують тонкий сучасний дизайн та Android TV 8.0 для найкращої якості розваг. Вбудований Google Assistant дає змогу керувати системою легше та швидше. Дана лінійка представлена телевізорами з 2 розмірами екранів: 32 та 40 дюймів.

«Завдяки супер деталізованому зображенню та мультимедійним можливостям телевізорів Thomson Ви з легкістю зануритеся в світ подорожей туристичними місцями та будете милуватися світовими пам’ятками, насолоджуватися видовищними шоу, гучними концертами або яскравими виставами, відвідувати цікаві лекції чи популярні тренінги,  шалено вболівати за улюблену спортивну команду або навіть грати за неї у комп’ютерній грі. З телевізорами Thomson межа між віртуальністю та реальністю змиється назавжди» - відмітила Тетяна Яценко, директор з маркетингу АСБІС-Україна.

На наше глибоке переконання, продукція торгової марки Thomson має величезний потенціал продажів завдяки оптимальному поєднанню ціни та якості. Дуже важливо, що дивовижне відчуття візуального занурення та багатство розширеного функціоналу тепер зможе собі дозволити кожен охочий українець. Передові розробки та роками перевірена якість – безперечні переваги нашого нового та перспективного партнера», – прокоментував подію Віталій Мельниченко, генеральний директор АСБІС-Україна.

Бренд розпочинає експансію українського ринку одразу з привабливої споживчої пропозиції. Наразі в партнерських роздрібних мережах Rozetka, «Фокстрот» та Comfy діють значні знижки на смарт-телевізори Thomson. Акція триватиме всього до 6 квітня включно.

Інформація про весь модельний ряд телевізорів Thomson міститься на сайті www.mythomson.com

Thomson – це смарт телевізори з ліцензійним Android TV та Google помічником, із зображенням високої якості та неперевершеним звуком Dolby Audio

Отримати додаткову консультацію стосовно моделей, що реалізуються компанією АСБІС-Україна, можна надіславши інформаційний запит на thomson@asbis.ua.


Довідка

Компанія АСБІС-Україна – один із найбільших на українському ринку дистриб'юторів IT-продуктів, компонентів і рішень; надійний, стабільний та прогресивний партнер, роботодавець із великим спектром можливостей і світовим досвідом. Входить до міжнародного холдингу з 29-річним досвідом в IT-дистрибуції, офісами у 28 країнах, 30000 активних клієнтів та з великою кількістю професійних нагород.

У портфелі компанії в Україні – понад 50 брендів, а також 7000 споживчих та професійних IT-продуктів відповідних світових виробників.

Більше інформації: http://www.asbis.ua

Thomson – торгова марка споживчої техніки та електроніки, створена понад 120 років тому в Парижі та Нью-Йорку. Наразі асортимент продукції бренда включає побутову техніку, телевізори, монітори, планшетні ПК, телефони. 2011 році компанія була поглинена компанією Technicolor. Під торгівельною маркою Thomson випускає телевізори одна з найбільших світових корпорацій TCL.

Докладніше про продукцію бренда: www.mythomson.com

Відмова від відповідальності: Інформація, що міститься в кожному прес-релізі та матеріалах, розміщених на сайті, була дійсною в момент публікації. Незважаючи на те, що прес-релізи та інші матеріали залишаються на веб-сайті компанії, компанія не бере на себе зобов'язань оновлювати інформацію з урахуванням наступних подій. Отже, читачам прес-релізів та інших матеріалів, не слід покладатися на точність і актуальність опублікованої інформації після моменту публікації.