25 квітня відзначаємо день Геймера. Яке майбутнє індустрії і як розвиватися в геймерстві

Апрель 22, 2021

ASBIS

25 квітня відзначаємо день Геймера. Яке майбутнє індустрії і як розвиватися в геймерстві

25 квітня любителі комп’ютерних ігор святкують день Геймера.

25 квітня любителі комп’ютерних ігор святкують день Геймера. Для когось грати в комп’ютерні ігри – це класний спосіб релакснути після важкого робочого дня, а для когось захоплення переросло в щось значно більше. Сьогодні геймерство — це не просто хобі, а професійний вид спорту. Ігрова індустрія стрімко набирає обертів. З кожним роком кількість геймерів зростає як серед чоловіків, так і серед жінок.

Техніка стає все більш доступною, а розробники докладають чимало зусиль, щоб зробити ігри більш яскравими та реалістичними. Аналітики очікують, що вже до кінця 2021 року загальна кількість геймерів досягне 2,7 мільярдів, а в 2023 році ця цифра буде близько 3 мільярдів. Тільки уявіть, за підсумками 2020 року оборот від ігрової індустрії склав близько $ 159,3 млрд, а до 2023-го прогнозують, що виручка перевищить $ 200 млрд. До порівняння виручка глобальної індустрії кіно в 2020 році досягла $ 100 млрд, а світова спортивна галузь заробила понад $ 75 млрд за підсумками 2020 року.

Компанія АСБІС-Україна вітає гравців зі святом та запрошує відвідати сторінку за посиланням, щоб підібрати девайс, який допоможе перемагати саме ВАМ. Ми створили підбірку продуктів для геймерів-новачків, які починають пізнавати віртуальний світ та для тих, хто професійно займається геймерством.

Розвивайте свої навички та виходьте на новий рівень з технікою від провідних світових виробників.

Відмова від відповідальності: Інформація, що міститься в кожному прес-релізі та матеріалах, розміщених на сайті, була дійсною в момент публікації. Незважаючи на те, що прес-релізи та інші матеріали залишаються на веб-сайті компанії, компанія не бере на себе зобов'язань оновлювати інформацію з урахуванням наступних подій. Отже, читачам прес-релізів та інших матеріалів, не слід покладатися на точність і актуальність опублікованої інформації після моменту публікації.