ASBIS стає офіційним авторизованим партнером і дистриб'ютором HYPERVSN (by Kino-mo)

Апрель 16, 2020

ASBIS, HYPERVSN

ASBIS стає офіційним авторизованим партнером і дистриб'ютором HYPERVSN (by Kino-mo)

ASBIS стає авторизованим партнером Kino-mo (торгова марка HYPERVSN) і буде поширювати інноваційну технологію 3D-голографічних дисплеїв, вироблених під брендом HYPERVSN, в країнах, де є представництва ASBISc Enterprises Plc.

HYPERVSN - відзначена безліччю нагород британська компанія, яка розробляє високотехнологічні візуальні рішення. З стартапу HYPERVSN перетворилася на глобальну компанію, що розробляє і надає розумні, емоційно привабливі і візуально ефектні технології.

Підписана угода дозволяє HYPERVSN розширити мережу продажів і більш ефективно представляти свої рішення через локальні групи експертів компанії ASBIS в кожному регіоні.

Партнерство з HYPERVSN розширює лінійку рішень Digital Signage ASBIS Group і дозволяє ASBIS надавати клієнтам ще одне високотехнологічне рішення, здатне вразити аудиторію і вивести бізнес клієнтів на новий рівень.

 

Про HYPERVSN:

HYPERVSN - це компанія, що займається візуальними технологіями, відповідальна за розробку інноваційної тривимірної голографічного системи, яка надає глядачам захоплюючий досвід. Запатентований обладнання HYPERVSN працює в поєднанні з унікальним і надійним програмним забезпеченням на базі власної платформи, надаючи клієнтам інтегроване високоякісне бізнес-рішення 360. HYPERVSN обслуговує партнерів і клієнтів по всьому світу.

Про ASBIS:

ASBIS є провідним дистриб'ютором, OEM-постачальником і постачальником рішень в області IT, IoT, AI в країнах EMEA. Компанія спеціалізується на розподілі доданої вартості (VAD), рішеннях для ринку B2B і поширенні продуктів ІКТ від світових постачальників. Співпрацюючи з лідерами ІТ-галузі, групи експертів ASBIS налаштовують апаратні продукти і програмні елементи, хмарні сервіси і технології для створення комерційно життєздатних рішень.

Відмова від відповідальності: Інформація, що міститься в кожному прес-релізі та матеріалах, розміщених на сайті, була дійсною в момент публікації. Незважаючи на те, що прес-релізи та інші матеріали залишаються на веб-сайті компанії, компанія не бере на себе зобов'язань оновлювати інформацію з урахуванням наступних подій. Отже, читачам прес-релізів та інших матеріалів, не слід покладатися на точність і актуальність опублікованої інформації після моменту публікації.