Logitech G та Canyon взяли участь у фестивалі ігрової культури WeGame 6.0

Сентябрь 08, 2021

LOGITECH G, CANYON

Logitech G та Canyon взяли участь у фестивалі ігрової культури WeGame 6.0

28-29 серпня у Києві відбувся фестиваль WE GAME 6.0, присвячений індустрії геймингу

Одразу два партнери АСБІС-Україна – Logitech G та Canyon – взяли участь у фестивалі.

Logitech G виступив головним спонсором заходу, забезпечивши екіпіровку турнірів, призи переможцям та брендинг локації фестивалю. Стенд Logitech був поділений на 3 зони, де можна біло показати свій скіл. У Experience-зоні відвідувачі тестували девайси від Logitech G, граючи в CS:GO.  У Simracing-зоні шанувальники перегонів мали змогу пограти за новеньким кермом G923. А на інфостійці Logitech були представлені популярні девайси від виробника. В рамках фестивалю було проведено 2 турніри, конкурс з косплею та багато інших розважальних активностей.

Canyon Gaming став партнером кіберспортивної команди HellRaisers, у складі якої змагаються, мабуть, найкращі в Україні гравці у Dota 2 та CS:GO. Відвідувачі фестивалю мали змогу отримати автограф найкращих гравців команди, взяти участь у конкурсах від HellRaisers та партнерів, а також протестувати пристрої від Canyon Gaming в унікальній ігровій зоні.

Довідка

Фестиваль ігрової культури WeGame 6.0 відбувся 28 та 29 серпня у Міжнародному виставковому центрі, в Києві за адресою Броварський проспект, 15. За два дні виставку відвідало 6500+ гостей.

Logitech – швейцарська компанія, яка розробляє продукти і технології, що стали невід'ємною частиною повсякденного життя. Основними її пріоритетами є впровадження інновацій і постійне підвищення якості продукції.

Canyon – молодіжний бренд якісних та стильних пристроїв, що стрімко розвивається. Серед основного асортименту: мобільні аксесуари та аксесуари для ПК, ігрова техніка, смарт-годинники та фітнес-браслети. Продукція Canyon покликана допомогти молодим людям самовиразитися і підкреслити їхню індивідуальність.

Відмова від відповідальності: Інформація, що міститься в кожному прес-релізі та матеріалах, розміщених на сайті, була дійсною в момент публікації. Незважаючи на те, що прес-релізи та інші матеріали залишаються на веб-сайті компанії, компанія не бере на себе зобов'язань оновлювати інформацію з урахуванням наступних подій. Отже, читачам прес-релізів та інших матеріалів, не слід покладатися на точність і актуальність опублікованої інформації після моменту публікації.