Новини

Сентябрь 29, 2019
«ВИПРОБУЙ ЗВУК» ІЗ ULTIMATE EARS

Июнь 07, 2019

ASBIS, Logitech, Ultimate Ears

«ВИПРОБУЙ ЗВУК» ІЗ ULTIMATE EARS

Найбільший звуковий краш-тест в Україні отримав нагороду WOW DONE AWARDS 2019

31 травня оголошено результати V Міжнародного фестивалю маркетингових та PR-комунікацій WOW Done Awards 2019. За підсумками голосування фахового журі бронзову нагороду в категорії Best Social Media or Word of Mouth Campaign отримала digital-кампанія для портативної акустики Ultimate Ears від компанії Logitech, яка стала найбільшим звуковим краш-тестом в Україні. 

Креативне промо під назвою «Ultimate Ears – звук, який завжди з тобою» тривало з 26 червня до 31 липня 2018 року і мало на меті маркетингову підтримку нових моделей безпровідних колонок Megaboom, Boom 2 та WonderBoom, продажі яких розпочалися в провідних торгівельних мережах 15 червня. Ініціатором проекту виступив один із найбільших на українському ринку дистриб'юторів IT-продуктів, компонентів і рішень – компанія АСБІС-Україна, а блискуче втілення належить агентству Havas Worldwide Digital Kiev. 

Суть рекламної кампанії полягала у випробуванні лідерами думок інноваційних колонок Ultimate Ears, що мають виключні захисні властивості: витримують занурення у воду, забруднення, падіння та удари, не втрачаючи відмінної якості звуку. Десять блогерів-прихильників екстремальних видів спорту, серед яких – руфери, дайвери, гонщики, брейк-дансери, графітчики тощо, протестували Ultimate Ears у звичних для себе умовах: на трасі й на вершині, у танці й у фристайлі, у воді й фарбі, у піску та їжі, і навіть на полі бою. Хід та результати експериментів були записані на відео та викладені у соціальних мережах, а ці видовищні кадри стали в подальшому матеріалом для захоплюючих рекламних роликів. 

Весь комплекс промоактивностей, окрім роботи з лідерами думок, включав брендування застосунку Shazam у кольори Ultimate Ears під час проведення найбільшої музичної події в Україні – фестивалю Atlas Weekend, а також використання таких популярних маркетингових інструментів, як Instagram Carousel Stories та Facebook Carousel, відеореклами на каналах Youtube та Doubleclick, банерів у Google Display Network. 

Результатом digital-кампанії стало зростання частки ринку з 0% до 2,4%, зростання продажів Ultimate Ears на 20%, охоплення аудиторії – 2 234 991, охоплення через Shazam – 1 567 982, кількість комерційних переглядів – 6,5 млн та кількість переглядів краш-тест відео – 0,9 млн. Новинки від Ultimate Ears – це портативна акустика преміум-сегмента для сучасної молоді, яка веде активний спосіб життя і не уявляє свого існування без музики. Головні конкурентні переваги пристроїв – висока якість звуку, зносостійкість, а також стильний дизайн. Характеристики продукту вражають: колонки витримують падіння з півтораметрової висоти, їх можна слухати під дощем, відтворювати музику із смартфона на відстані до 30 метрів, використовувати без зарядки до 20-ти годин поспіль. Саме цей набір рис надихнув на нестандартний підхід до просування новинок від всесвітньо відомого бренду на українському ринку. 

Більше про унікальні якості портативних колонок Ultimate Ears дізнавайтеся тут: http://ultimateears.asbis.ua/uk/  

 


Довідка 

Компанія АСБІС-Україна – один із найбільших на українському ринку дистриб'юторів IT-продуктів, компонентів і рішень; надійний, стабільний та прогресивний парsтнер, роботодавець із великим спектром можливостей і світовим досвідом.

Входить до міжнародного холдингу з 28-річним досвідом в IT-дистрибуції, офісами в 28 країнах, 30 000 активних клієнтів та з великою кількістю професійних нагород. У портфелі компанії в Україні – понад 50 брендів і 7000 споживчих та професійних IT-продуктів відповідних світових виробників. 

Більше інформації: www.asbis.ua 

Компанія Logitech розробляє продукти, які надають користувачам можливість легко і просто поринути у світ цифрових розваг. Понад 30 років тому пристрої Logitech були створені, щоб об'єднувати людей за допомогою новітніх технологій. Наразі компанія розробляє продукти, що дозволяють повністю насолодитися безліччю аудіо- та відеорозваг, іграми, спілкуванням у соціальних мережах і передачею даних через інтернет. Швейцарська відкрита акціонерна компанія Logitech International, заснована 1981 року, котирується на Швейцарській фондовій біржі (LOGN) та на біржі Nasdaq (LOGI) в США.


WOW Done Awards – це міжнародний фестиваль маркетингових та PR-комунікацій з критеріями відбору робіт за найкращими світовими стандартами, що проводиться в Україні 5-ий рік поспіль. Складається з трьох базових конкурсних напрямків: Marketing & PR Communications Disciplines, Industrial Disciplines та National Marketing Services & PR Contest. Міжнародне журі фестивалю – титуловані й визнані фахівці маркетингу і реклами, володарі найпрестижніших світових нагород, включно із Cannes Lions. 

Відмова від відповідальності: Інформація, що міститься в кожному прес-релізі та матеріалах, розміщених на сайті, була дійсною в момент публікації. Незважаючи на те, що прес-релізи та інші матеріали залишаються на веб-сайті компанії, компанія не бере на себе зобов'язань оновлювати інформацію з урахуванням наступних подій. Отже, читачам прес-релізів та інших матеріалів, не слід покладатися на точність і актуальність опублікованої інформації після моменту публікації.